Älskar tvåan, kanonsnygg. På ettan känns det som om det är för mycket luft ovanför huvudet och leendet ser lite stelt ut Men med tanke på fjädrarna som sticker upp så kan man ju inte ta bort så mycket mer ovanför.
Håller med Sahlenius på alla punkter utom att man kan skära även i fjädrarna som sticker upp lite. Men tar man till fjädrarna och lite på vänstersidan så faller även den bilden mig i smaken!
Robert L skrev:Håller med Sahlenius på alla punkter utom att man kan skära även i fjädrarna som sticker upp lite. Men tar man till fjädrarna och lite på vänstersidan så faller även den bilden mig i smaken!
Den sista utsnittet är mkt bättre än ditt första, dock gillar jag inte bakgrunden. Den stör mig! Den andra bilden där man ser hennes händer är det på min skärm väldigt ljust. nästan sjukligt. Lite mer hudfärg hade inte skadat.
Gillar andra bilden väldigt mycket! Håller inte med om handen, är ju en väldigt ljus bild rakt över.. Däremot blir hennes kanske lite ofördelaktigt förstorad av just den vinkeln. Men det var inget jag reagerade på förens efter att studerat bilden ett tag. Snygga färger också!
2 an är riktigt bra! Schysst ljus, fina färger, grym skärpa. På ettan så gillar jag inte riktigt hennes pose, vilket inte har så mycket med själva fotokvaliten att göra.